Mijn Pensioen in nieuw jasje

Thema: Service Geplaatst op: 04 november 2021

De vormgeving van Mijn Pensioen was een beetje verouderd. Daar wilden we graag wat aan doen. De nieuwe vormgeving past beter bij deze tijd. Minder scherpe hoeken, meer ronde vormen. Dat ziet er allemaal net iets vriendelijker uit. Verder konden we onze eigen kleuren gebruiken. De nieuwe vormgeving past nu bij de huisstijl van ons fonds!

Alleen de vormgeving is veranderd. U kunt op Mijn Pensioen dus nog steeds de dingen doen die u gewend bent. U kunt:

  • uw pensioen checken
    • op Mijn Pensioen staat uw laatste pensioenoverzicht (‘UPO’) of jaaropgave
    • via Mijn Pensioen kunt u in Mijn Pensioenplan zien wat er kan met uw pensioen van ons Fonds
  • uw e-mailadres doorgeven of wijzigen
  • andere wijzigingen aan ons doorgeven. Bijvoorbeeld uw nieuwe adres als u naar het buitenland verhuist.

Wat kunt u doen?

Bekijk de nieuwe vormgeving van Mijn Pensioen. U logt snel en makkelijk in met uw DigiD. En als u er toch bent: check gelijk uw pensioen!

Vragen?

Met vragen over uw pensioen kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.

U chat met:

Chat offline

Tijdens werkdagen kunt u met ons chatten tussen 8.30 en 17:00

Chat

Welkom bij onze chat

1 medewerker online >

Uw waardering is verstuurd Het gesprek is beëindigd Uw bericht kon niet verstuurd worden, probeer de pagina opnieuw te laden.