2021 in beeld: bekijk online het jaarverslag én duurzaamheidsverslag van Pensioenfonds ING

Geplaatst op: 25 mei 2022

De wereld beleeft onzekere tijden. Toch was 2021 voor Pensioenfonds ING in financieel opzicht een stabiel jaar. Bekijk het (online) jaarverslag, met een overzicht van de cijfers en ontwikkelingen in 2021 binnen uw fonds. Voor het eerst gaat het vergezeld van een duurzaamheidsverslag. Hierin leest u over de impact van onze beleggingen op mens en milieu, onze ambities op dit terrein, onze strategie en resultaten, en hoe uw mening telt.

De horizon voorbij

Het online jaarverslag bevat ook een video waarin bestuurders Hans van der Knaap en Vandana Doekhie samen terugblikken op 2021, en vooruitkijken. U kunt ook het gesprek lezen tussen deelneemster Sonja Baars en bestuurder Peter van Meel, over hoe ver de horizon reikt. Twaalf persoonlijke verhalen van uw collega-deelnemers geven weer wat hen bezighoudt en de rol die Pensioenfonds ING hierin speelt.

Via het online jaarverslag kunt ook het volledige jaarverslag als PDF downloaden.

Open het online jaarverslag