Niet tevreden? Laat het ons weten!

Stappenplan om uw ontevredenheid of klacht te melden

Op onze website hebben we een handig stappenplan toegevoegd. Dat maakt nog duidelijker wat u kunt doen als u ontevreden bent over onze dienstverlening. We zetten de stappen voor u op een rij:

  • Hebt u een vraag of bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Bel of mail ons dan gerust. Vaak kunnen we het probleem meteen samen oplossen.
  • Komen we er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. Vul het contactformulier op onze website in. Of schrijf ons een e-mail of brief, waarin u uw klacht duidelijk omschrijft.
    AZL, onze pensioenuitvoerder, behandelt uw klacht binnen 6 weken.
  • Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door AZL? Dan wordt uw klacht voorgelegd aan het Bestuur van ons Fonds. U krijgt binnen 6 weken een reactie.

Bent u daarna nog niet tevreden? U kunt uw klacht laten beoordelen door de Ombudsman Pensioenen.

Meer weten?

Het hele stappenplan ziet u op onze websitepagina ‘Klachten en geschillen’. Ook vindt u op deze pagina ons klachtenreglement.

U chat met:

Chat offline

Tijdens werkdagen kunt u met ons chatten tussen 8.30 en 17:00

Chat

Welkom bij onze chat

1 medewerker online >

Uw waardering is verstuurd Het gesprek is beëindigd Uw bericht kon niet verstuurd worden, probeer de pagina opnieuw te laden.