Stappenplan om uw ontevredenheid of klacht te melden
Op onze website hebben we een handig stappenplan toegevoegd. Dat maakt nog duidelijker wat u kunt doen als u ontevreden bent over onze dienstverlening. We zetten de stappen voor u op een rij:
- Hebt u een vraag of bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Bel of mail ons dan gerust. Vaak kunnen we het probleem meteen samen oplossen.
- Komen we er samen niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. Vul het contactformulier op onze website in. Of schrijf ons een e-mail of brief, waarin u uw klacht duidelijk omschrijft.
AZL, onze pensioenuitvoerder, behandelt uw klacht binnen 6 weken. - Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door AZL? Dan wordt uw klacht voorgelegd aan het Bestuur van ons Fonds. U krijgt binnen 6 weken een reactie.
Bent u daarna nog niet tevreden? U kunt uw klacht laten beoordelen door de Ombudsman Pensioenen.
Meer weten?
Het hele stappenplan ziet u op onze websitepagina ‘Klachten en geschillen’. Ook vindt u op deze pagina ons klachtenreglement.